09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

چهارمين جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل برگزار مي شود

 

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اعلام برگزاری چهارمين جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل همزمان با هفته دولت گفت: هر ساله و همزمان با هفته دولت جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل به مدت چهار روز در تهران توسط معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، برنامه‌ريزي و اجرا مي‌شود.

پرويز كرمي افزود: جشنواره و نمايشگاه ملي علم تا عمل به همت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و با تمركز بر موضوع تجاري‌سازي طرح‌هاي دانش بنيان، شناسایی، حمایت و توسعه شركتهاي دانش بنيان، ايجاد بازار براي محصولات و ارائه حمايت‌ها برگزار مي‌شود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل همچنین گفت: شورای معاونین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسئولیت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای اهداف و برنامه‌های جشنواره در عرصه ملی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این هیأت داوری مرکب از صاحب نظران دانشگاهی، خبرگان صنعت و مدیران علمی و اجرایی که مسئولیت داوری طرح‌های برتر ارسالی به جشنواره از سوی هر یک از استان ها و انتخاب طرح‌های برگزیده کشوری و منتخب استانی را مطابق با شاخص‌های تعیین شده بر عهده دارند.

خاطرنشان می‌شود چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل همزمان با هفته دولت از تاریخ 10الی 13شهریور ماه و در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره)تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن دبیرخانه ی مرکزی چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل به شماره 8353242-883532429   و یا به سایت http://festival.isti.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10