09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری

انجمن ترویج علم برای انتشار شماره تابستانی مجله خود که در شهریورماه سال جاری منتشر می‌شود، فراخوانی برای جذب مقاله با عنوان آینده پژوهی علم و فناوری در افق سده پانزدهم خورشیدی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، انجمن ترویج علم ایران در نظر دارد در نخستین شماره مجله خود در سال ۱۴۰۰ به بررسی روند چالش‌ها و فرصت‌های کشور و راهکارهای پیشنهادی در مسیر نیل به آینده مطلوب در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری با رویکرد ارتباط با جامعه را به محورهای زیر اختصاص دهد.

بر این اساس این انجمن فراخوانی برای جذب مقالات منتشر کرده است.

“ترویج علم، فناوری و نوآوری”، “اخلاق، علم و فناوری”، “نوآوری و توسعه”، “ارتباط علم و جامعه”، “رسانه ها در سده جدید”، “انواع نوآوری ها مانند نوآوری های اجتماعی، نوآوری های مردمی و …”، “انرژی، آب و محیط زیست”، “فناوری اطلاعات و ارتباطات”، “حکمرانی علم و فناوری و نوآوری”، “اقتصاد دانش بنیان”، “توسعه منطقه ای”، “توسعه اجتماعی -فرهنگی مبتنی بر علم و فناوری”، “ایمنی، مخاطرات طبیعی و تغییر اقلیم” ازجمله محورهای کلیدی این فراخوان به شمار می رود.

مهلت ارسال چکیده شامل هدف، روش شناسی و نتایج احتمالی پژوهش تا ۱۰ اردیبهشت ماه جاری و اعلام نتایج داوری چکیده‌ مقالات ۱۵ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

زمان اعلام نتایج داوری مقالات کامل ۳۱ تیر و مهلت ارسال نسخه بازنگری مقالات ۱۵ مرداد خواهد بود.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند چکیده تفصیلی مقالات خود را به آدرس ایمیل journal.tarvijeelm@gmail.com  تحت عنوان “آینده پژوهی علم و فناوری در افق سده پانزده خورشیدی ارسال کنند.

زمان انتشار شماره چاپ تابستان مجله ترویج علم شهریورماه سال جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10