09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

تماشای «کاپیتان من» و بازدید از پردیس مغز باغ کتاب در هفته ترویج علم

همزمان با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، انجمن ترویج علم در قالب «دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران»، برنامه‌های متنوعی را طراحی کرده و اجرا می‌کند که یکی از آنها اکران مستند علمی «کاپیتان من» در طول این هفته می باشد.

بهاره صفوی؛ دبیر کارگروه رسانه انجمن ترویج علم ایران با اعلام این خبر، گفت: نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی این رویداد از تاریخ 19 آبان (10 نوامبر) به مدت یک هفته برگزار خواهند شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، مراسم افتتاحیه با حضور شخصیت‌ها و نهادهای مرتبط داخلی و بین‌المللی از جمله یونسکو، جمعه (19 آبان) در محل آسمان‌نمای گنبد مینا برگزار می‌شود. به موازات این مراسم نیز نمایشگاهی از فعالیت سازمان‌ها و نهادهای مختلف در زمینه ترویج علم برپا خواهد شد.

صفوی با اشاره به برپایی نشست‌های تخصصی در طول هفته، ادامه داد: به منظور ارتباط و تعامل هرچه بیشتر عموم علاقه‌مندان با موضوعات مختلف علمی، از شنبه 20 تا چهارشنبه 24 ‌آبان ماه نشست های متنوعی در مراکز مختلف علمی، تحقیقاتی و حتی تفریحی در تهران برگزار می‌شوند.

سیاوش صفاریان‌پور؛ کارگردان مستند «کاپیتان من»نیز از اکران رایگان این فیلم برای جامعۀ دانش‌آموزی خبر داد و گفت: طی همکاری انجمن ترویج علم ایران با ستاد علوم و فناوری‌های شناختی، باغ کتاب و گروه سینمایی هنروتجربه، این مستند سینمایی در طول هفته ترویج علم، هر روز در محل باغ‌کتاب به صورت یک سانس ویژه و رایگان برای دانش‌آموزان اکران خواهد شد و در کنار آن دانش‌آموزان از پردیس مغز این مجموعه نیز بازدید خواهند کرد.

لازم به ذکر است، برای سانس ویژه و رایگان اکران مستند «کاپیتان من»، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه، ساعت 10:30 و روز چهارشنبه، ساعت 9 اختصاص داده شده است.

علاقمندان حضور در ویژه برنامه انجمن ترویج علم در راستای آشنایی با جهان شگفت انگیز مغز میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09358412720 تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10