09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

نشست هم اندیشی «نوآوری مردمی در ایران، بررسی چالش‌ها‌، فرصت‌ها و سیاست‌ها برای توسعه نوآوری مردمی در ایران»

نوآوری مردمی (Grassroots Innovation) فرایندی است که در آن راه‌حل‌ها یا ایده‌های جدیدی توسط افراد برای  حل مشکلات بویژه در جوامع محلی اشاره دارد. این نوآوری رویکردی از پایین به بالا است که افراد را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های نوآورانه متناسب با نیازها و شرایط خاص خود ارائه کنند.

با وجود اهمیت و  تأثیر قابل توجهی که نوآوری مردمی در توسعه جوامع دارد اما در ایران به این موضوع توجهی که شایسته آن است، را ملاحظه نمی کنیم. این نشست با هدف شناسایی ظرفیت نوآوری های مردمی در ایران، به بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و سیاست‌هایی که  حمایتی از نوآوری مردمی در کشور برگزار می‌شود.

بسیار مفتخریم که در  این نشست میزبان حضرتعالی به عنوان یکی از فعالان حوزه نوآوری با سوابق علمی و اجرایی متنوع هستیم تا بینش، تجربیات و دیدگاه های خود را در مورد نوآوری مردمی به اشتراک بگذارید. در این نشست، فرصت‌های منحصربه‌فردی را که نوآوری مردمی می‌تواند برای توسعه ایران ارائه دهد، بررسی می‌کنیم، موانعی را که در حال حاضر مانع رشد آن می‌شوند را شناسایی می‌کنیم، و سیاست‌های مناسبی را که باید برای تقویت زیست بوم نوآوری مردمی در ایران اجرا شوند، بررسی خواهیم کرد.

هدف این نشست نه تنها افزایش آگاهی در مورد قدرت نوآوری مردمی، بلکه تسریع استراتژی‌های عملی است که می‌تواند باعث ایجاد تغییرات مثبت در ایران شود. این نشست به عنوان بستری برای، هم‌اندیشی، همکاری و به اشتراک‌گذاری دانش برای شناسایی ظرفیت های  نوآوری های مردمی در  ایران است.

با کمال احترام صمیمانه از حضرتعالی به عنوان یکی از اعضای پنل نوآوری مردمی در ایران  که در روز جهانی نوآوری برگزار  خواهد شد، دعوت به عمل می آید.

در این نشست در زمینه نوآوری مردمی در ایران با ما همراه باشید.تجربیات و دیدگاه‌های شما در این زمینه به‌طور قابل توجهی گفتگوی ما را غنی می کند و به ما کمک می کند تا درک جامع‌تری از ظرفیت نوآوری های مردمی در توسعه ایران به دست آوریم. شکل دهیم.

پیشاپیش از قبول دعوت شما و حضور شما در این نشست کمال تشکر را داریم.

زمان: روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ تا ۱۷

مکان: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

برگزار کنندگان

کرسی یونسکو در ترویج علم

انجمن ترویج علم

شبکه نوآوران آسمان اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10