09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

بیانیه بیست و یکمین دوره جایزه ترویج علم

همراه با پاسداشت یک عمر تلاش دکتر معین در راه ترویج علم و آگاهی:
بیست ویکمین جایزه ترویج علم ایران برگزار می شود

انجمن ترویج علم ایران، روز پنج شنبه 30 بهمن ماه در مراسمی ویژه از برگزیدگان بیست ویکمین دوره جایزه ترویج علم ایران  تقدیر میکند.

این مراسم همراه با نکوداشت دکتر مصطفی معین به پاس یک عمر تلاش در راه ترویج علم و آگاهی از ساعت 16 لغایت   19 در سالن اجتماعات دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

کمیته جایزه ترویج علم ایران به منظور قدردانی از کوشش‌های مروجین علم و تشویق عموم به فعالیت و زمینه‌سازی برای ارتقای بینش و تفکر علمی در جامعه،  هرساله در پایان هفته ترویج علم مراسم جایزه ترویج علم را برگزار و از افراد یا سازمان‌هایی که بهترین و مؤثرترین فعالیت‌ها را برای همگانی‌ کردن علم، گسترش اندیشه و فرهنگ علمی در ایران و کاربرد علم در هریک از سطوح زندگی اجتماعی انجام داده‌اند، تقدیر می‌کند.بیست و یکمین جایزه ترویج علم امسال بدلیل مصادف شدن با بحران کرونا و به امید مساعدتر شدن شرایط ،با تاخیر برگزار میشود.

بدلیل محدودیت حضورعموم در این مراسم و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، علاقمندان میتوانند جهت حضور مجازی به نشانی که در ذیل اشاره می شود مراجعه نمایند. همچنین مراسم بصورت زنده درصفحه مجازی انجمن به آدرس @iranpopscience  منتشر خواهد شد.

https://www.skyroom.online/ch/tarvijeelm/jayze21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10