09304065456

فقط پیامک ارسال کنید.

برگزاري دومین جشنواره ایده‎های برتر دانش‎بنیان

دومین جشنواره ایده‎ تا پدیده در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با همکاری مرکز رشد واحدهای فن آور آبان ماه برگزار می شود. به دنبال برگزاری موفق اولین جشنواره ایده تا پدیده و استقبال چشم گیر دانشجویان و فارغ‎التحصیلان دانشگاه از این جشنواره، دومین جشنواره ایده تا پدیده در سه بخش مسابقه، کارگاه‎های آموزشی و نمایشگاه برگزار خواهد شد.
هم چنین این جشنواره با هدف توسعه و ترويج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان، گردآوری ایده های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان، توسعه و ترویج ایده‎پردازی و ایده‎پروری، فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب و کارهای دانش‎بنیان و نوآور، شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده‎های خلاقانه با رویکرد تجاری‎سازی نوآوری‎ها و در نهایت حرکت در راستای تحقق دانشگاه‎های کارآفرین که از مهم‎ترین آرمان‎های این دانشگاه است برگزار می شود.
در بخش مسابقه علاقه‎مندان می‎توانند در هر یک از سه قسمت “ایده‎های دانش‎بنیان“، “طرح کسب و کار” و ” محصولات نوآورانه” شرکت کنند. آثار ارسالی به طور مجزا در هر یک از سه قسمت داوری شده و در اختتامیه جشنواره به برترین‎ها جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
در راستای افزایش توانایی شرکت‎کنندگان جشنواره در مباحث کارآفرینی دانش‎بنیان، مرکز رشد واحدهای فن آور در نظر دارد چهار کارگاه آموزشی توسط استادان مجرب کشور برگزار کند. هم چنین دعوت از کارآفرینان برتر کشور در اختتامیه جشنواره با هدف افزایش انگیزه کارآفرینی در میان دانشگاهیان از دیگر برنامه‎های جشنواره است.
با هدف ایجاد تعامل میان ایده‎پردازان، کارآفرینان و سرمایه‎گذاران و هم چنین فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‎های اقتصادی و مبتنی بر دانش و فهم،  نمایشگاه جانبی جشنواره در روز اختتامیه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، 30 شهریور آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات و 10 مهر زمان اعلام نتیجه داوری مقالات است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://ent-stu.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها
جدیدترین رویدادها

جایزه انجمن ترویج علم ایران

حمایت مالی از انجمن ترویج علم

علمی شو، نشست و گردهمایی های ترویج علم

عضویت در انجمن ترویج علم ایران

تهران، خیابان سمیه، ساختمان 108، واحد 10